Parkering i borettslaget
Styret gjennomførte en kontroll av parkeringssituasjonen i borettslaget i uken som gikk. I den forbindelsen ble det desverre delt ut lapper til noen biler som ikke sto på borettslagets parkeringsplasser.
Forøvrig vil styret informere om parkeringssituasjonen på kommende generalforsamling den 25. April på hotel Alstor. Parkeringsplan kan leses mer om på denne lenken.